لایت باکس تابلو

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : محمدی | بازدید : 649

تبلیغات با چاپ استیکر

یکی از ابداعات توليد كنندگان تولیدات غذايی و لبنی در سال های قبلی به کار گیری درست تبلیغاتی از فضاهایی است که به ذهن کمتر کسی خطور می‌کند , چاپ و تبليغات روی شيشه سوپرمارکتها یکی‌از نوآوريهایی است كه در دسته خویش خوب و بی نظير است و به توليد كنندگان این اذن را ميدهد كه تبليغاتی وسيع و گسترده و در عین هم اکنون بسيار كم هزينه را داشته باشند , اين جور تبليغات بسيار وسيع و تاثير گذار و ارتباط بسيار ملموس و نزديكی با مخاطبين داراست به این دلیل‌که مخاطبین که به عبارتی خریداران محصول ها میباشند در اولِ ورود به سوپرمارکتها این مدل تبلیغ را می بینند و تاثیر آن را می پذیرند .

 

هزينه های بالای بيلبوردهای تبليغاتی و بقیه تبلیغات محیطی توليد كنندگان اشکال تولیدات را بر آن داشته كه با نوآوريهای اين چنينی تولیدها خویش را در طيف بسيار وسيعتری برای قشرها متفاوت جامعه معرفی كنند , بايد اعتنا داشت كه اين مدل تبليغات منحصربه‌فرد قشرها خاصی از جامعه نيست و اختصاصی شهر يا مکان خاصی نیست بلكه دربرگیرنده همه قشرها جامعه از هر طیف و سنی و دربرگیرنده همگی كشور با هر قومیت و فرهنگی میشود .


برچسب‌ها :

سه شنبه 18 شهريور 1399 - 19:19
نویسنده : محمدی | بازدید : 730

یکی از بهترین روش های تبلیغ محصول ما تابلو لایت باکس می باشد که به وفور در فضاهای مختلف مخصوصا فروشگاهها دیده اید.

 

لایت باکس بسیار جذاب بوده و به همین دلیل می توان از آن در انواع مختلف برای معرفی برند استفاده کرد.

 

 

عمر لایت باکس فریم لس آلومینیومی بسیار بالاست زیرا بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و پشت آن نور led یا smd کار شده است در لایت باکس کریستالی محافظ شیشه ای لایت باکس از متریال چاپی تبلیغاتی شما در برابر گرد و غبار و آسیب های مختلف جلوگیری می کند.

 

لایت باکس به صورت ایستاده، دیواری، گردان و آویزان قابل استفاده و تولید می باشد و از هر نوع آن در قسمت های مختلف برای کسب و کار شما استفاده می شود.

 

انواع لایت باکس:

 

لایت باکس فریم لس پارچه ای

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس کریستالی

لایت باکس مگنتی

لایت باکس شهری تبلیغاتی

 

اگر نیاز به تبلیغات لایت باکس دارید می توانید با خانه طراحان سام در تماس باشید.


برچسب‌ها : لایت باکس, لایت باکس ارزان, ساخت لایت باکس, چاپ لایت باکس, لایت باکس فریم لس,

چهارشنبه 27 آذر 1398 - 13:53
نویسنده : محمدی | بازدید : 663

لایت باکس چیست؟

تابلو لایت ‌باکس نوعی تابلو تبلیغاتی است که به دلیل قابلیت نورپردازی آن مورد استقبال گسترده‌ای قرار گرفته و دارای جذابیت و زیبایی خاصی به ویژه در شب است.

این تابلوهای نورانی انواع مختلفی دارند و با توجه به سلیقه  و نیاز افراد طراحی و تولید می‌شوند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروز، تبلیغات نقش چشمگیری در رونق کسب و کار و موفقیت در زمینه فعالیت، حرفه و هنر افراد مختلف دارد و هرکس به دنبال بهترین روش برای تبلیغات و معرفی حرفه و کار خود است.

لایت باکس چیست
لایت باکس چیست؟

یکی از مهمترین این روش‌ها استفاده از تابلوهای تبلیغاتی و به ویژه لایت ‌باکس‌ها است.

برای ساخت لایت‌ باکس ابتدا تصویر تبلیغاتی بر روی پارچه بک‌لایت یا بک‌لایت طلقی چاپ می‌شود و در قالب آلومینیومی لایت‌باکس قرار می‌گیرد.

 


برچسب‌ها : لایت باکس, لایت باکس ارزان, ساخت لایت باکس, چاپ لایت باکس, لایت باکس فریم لس,

يکشنبه 28 مهر 1398 - 14:22
نویسنده : محمدی | بازدید : 780

تابلو تبلیغاتی لایت باکس چیست؟

 

 

تابلو تبلیغاتی لایت باکس باید به گونه ای طراحی شود که  جایگاه تابلو و اندازه نور محیط و زاویه دید در نظر گرفته شود تا بتواند تاثیر و خوانایی بهتری گذارد که همه اینها بستگی به کسی دارد که تابلو را می سازد.

ساخت یک تابلوی تبلیغاتی مدرن که بتواند در برابر شرایط محیطی مقاوم باشد و دچار تغییر رنگ و کدری نشود و به مرور زمان زیبایی خود را از دست ندهد باعث می شود که شما خیلی بهتر از قبل دیده شوید.

اولین هدف ساخت تابلو لایت باکس تبلیغاتی و سفارش یک تابلو تبلیغاتی مطلع نمودن افراد و مخاطبان از نوع خدمات و کالاهایی است که توسط شما تولید یا ارائه می شود.


برچسب‌ها : لایت باکس, لایت باکس ارزان, تابلو لایت باکس, قیمت لایت باکس, خانه طراحان سام,

شنبه 13 مهر 1398 - 20:03
نویسنده : محمدی | بازدید : 737

برای اینکه تبلیغات خودمان را گسترش دهیم باید از ابزارهای تبلیغاتی برای اینکار استفاده کنیم 
ما به شما لایت باکس را پیشنهاد می کنیم
لایت باکس تابلو نورانی از جنس بدنه آلومینیوم می باشد که در اکثر جاها کاربرد دارد و قیمت آن نیز نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی به صرفه تر است.
مزیت دیگری که این تابلو نسبت به تابلوهای دیگر دارد این است که می توان پارچه آن را به راحتی تعویض کرد در واقع به جای یک لایت باکس ما چند لایت باکس داریم.


این محصول در خانه طراحان سام در انواع زیر تولید می شود:

لایت باکس فریم لس آلومینیومی 
لایت باکس کریستالی 
لایت باکس اسنپ فریم 
لایت باکس مگنتی 
لایت باکس تبلیغاتی شهری 

می توانید با توجه به نوع سلیقه و کاربرد آنها را انتخاب کنید و بهره ببرید.

منبع: لایت باکس پارچه ای فریم لس


برچسب‌ها : لایت باکس, ابزار تبلیغاتی, لایت باکس پارچه ای, لایت باکس آلومینیومی,

سه شنبه 2 مهر 1398 - 13:04
نویسنده : محمدی | بازدید : 761

آیا در برابر هزینه‌های تبلیغاتی که می‌کنید، مشتری جذب می‌کنید؟ به طور مثال در یک فضای شلوغ مثل مترو تهران به تبلیغات شما نگاه می‌کنند؟ آیا حمل و نصب مجدد تبلیغات در مکان‌های متعدد برای شما کابوس شده است؟ تیرگی، خرابی و چشمک زدن بی‎هدف پشت لایت باکس به برند شما آسیب می‌زند؟ مشتری‌های بالقوه چگونه فکر می‌کنند؟

قطعاً هر مدیر تبلیغات دوست دارد همراه با ترندهای جدید 2019 پیش برود و بهترین تبلیغات را برای شرکت خود انجام دهد تا هم رضایت مدیرعامل شرکت را جلب کند و هم از طرفی به هدف بازاریابی خود برسد.


برچسب‌ها : لایت باکس, ساخت لایت باکس, تابلو لایت باکس, لایت باکس فریم لس, لایت باکس پارچه,

دوشنبه 11 شهريور 1398 - 14:28
نویسنده : محمدی | بازدید : 801

لایت باکس تبلیغاتی شهری در فضای خارجی به تابلوهایی گفته می شود که در خیابان ها و محوطه خارجی فضاهای مختلف مورد استفاه قرار می گیرد. لایت باکس تبلیغاتی شهری به نوعی از لایت باکس گفته می شود که کاربرد آن درفضای بیرونی و شهری است این نوع لایت باکس ها باعث می شوند که تبلیغات شما برای مخاطب چشم نواز تر شود و تاثیر بیشتری برای مخاطب داشته باشد.

ساخت لایت باکس تبلیغاتی در دو نوع ایستاده و دیواری انجام می شود.

استند تبلیغاتی لایت باکس از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر می باشد. همچنین می توان در این سازه ها از فلکس نیز استفاده کرد.

وزن چاپ لایت باکس تبلیغاتی شهری به دلیل ثابت ماندن در فضای خارجی بالاست و ابعاد آن هیچ محدودیتی ندارد. نور به کار رفته در این لایت باکس ها می تواند اس ام دی و ال ای دی باشد. در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و نور سازه بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارد.


برچسب‌ها : لایت باکس, لایت باکس تبلیغاتی, لایت باکس تبلیغاتی شهری, ساخت لایت باکس, چاپ لایت باکس, خانه طراحان سام,

شنبه 26 مرداد 1398 - 12:52
نویسنده : محمدی | بازدید : 794

لایت باکس های فریم لس پارچه ای به سبب ویژگی‌های ارتقا یافته یکی از به روز ترین نوع تابلو لایت باکس فریم لس می باشد. 
به لطف تکنولوژی چاپ دیجیتال رنگی روی پارچه‌های با کیفیت و مقاوم، بسیاری از تبلیغات حرفه‌ای و اطلاع رسانی‌ها به وسیله لایت باکس‌ها به نمایش گذاشته می شوند. اما این فقط یک تبلیغات ساده نیست، انتخاب این ابزار مدرن و مؤثر، به برند و کسب و کار شما ارزش می‌افزاید. 

لایت باکس فریم لس دیواری

لایت باکس دیواری از ضخامت قاب4.5 و 7.5 سانتی متر برخوردار است .ساخت لایت باکس دیواری در دو رنگ نقره ای و مشکی انجام می شود، نور این لایت باکس ها به صورت ال ای دیSMD و LED می باشد . در مدل 4.5 سانتی، نور از نوع ال ای دی SMD لنزی می باشد که به صورت صفحه ای در کف سازه تعبیه می گردد. مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و درصورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود.تابلو لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن همانند یک تابلو به دیوار نصب کرد.


برچسب‌ها : لایت باکس, چاپ لایت باکس, لایت باکس دیواری, خانه طراحان سام,

يکشنبه 13 مرداد 1398 - 12:08
نویسنده : محمدی | بازدید : 649

لایت باکس ها به تابلوهایی اطلاق می گردد که نور پردازی از پشت تصویر انجام می پذیرد. لایت باکس ها در انواع مختلف قابل تولید می باشند. لایت باکس آهنربایی یا لایت باکس مگنتی جز کم ضخامت ترین لایت باکس ها به شمار می رود.
ساخت لایت باکس مگنتی در دو نوع آویز و دیواری انجام می شود.

فریم لایت باکس مگنتی

فریم لایت باکس مگنتی از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 و 4.5 سانتی متر ساخته شده و صفحاتی از جنس ام دی اف و یا کامپوزیت در پشت تابلو قرار می گیرد.وزن لایت باکس های مگنتی متغیر است. ابعاد لایت باکس مگنتی تا 90 در 180 سانتی متر قابل تولید می باشد. بهترین ابعاد برای پایدار بودن لایت باکس مگنتی و ایستایی مناسب آن کمتر از 90*120 می باشد.

ابعاد بزرگ قابل تولید بوده اما توصیه نمی شود و بهتر است برای ابعاد بزرگتر از لایت باکس فریم لس پارچه ای استفاده گردد که هم سبک تر و هم به روزتر می باشد.ضخامت پلکسی سطح این لایت باکس ها معمولا 2 میلی متر است که با نوار مگنتی روی سازه قرار می گیرد.

تولید لایت باکس مگنتی

در تولید لایت باکس آهنربایی مگنتی از نور اس ام دی استفاده می شود که بسیار کم مصرف و مقاوم است.به روش بازتاب نور تصویر روشن می شود به طوری که نور از اس ام دی(SMD) به داخل پلکسی رفته و از پلکسی به صورت عمود به تصویر می تابد.در صورت استفاده صحیح ، سازه لایت باکس از ماندگاری پایدار برخوردار بوده و اس ام دی ها بین 3 تا 5 سال عمر مفید دارند . چاپ بک لایت طلقی نیز تا 2 سال ماندگاری رنگ دارد.

کاربرد لایت باکس مگنتی

فضای تبلیغات غیرشهری، دکوراتیو، نمایشگاه های عکس، منو رستوران، علائم راهنما و تابلو های تبلیغاتی، تابلو های فروشگاهی و مراکز اداری از جمله کاربردهای تابلو لایت باکس های مگنتی می باشند.

مزایا و معایب لایت باکس مگنتی

مزایا: ضخامت کمتر نسبت به لایت باکس های دیگر 

معایب: وزن بیشتر در مقایسه با لایت باکس فریم لس پارچه ای، نامناسب برای فضای خارجی، محدودیت ابعاد، نداشتن سطح کامل چاپی به دلیل حاشیه 3 سانتی متر اطراف آن

طرح لایت باکس مگنتی

طرح دلخواه مشتری در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی لایت باکس قرار گرفته سپس صفحه پلکسی توسط مگنت تعبیه شده در پشت آن به روی لایت باکس قرار می گیرد. جهت تعویض طرح لایت باکس کافیست صفحه پلکسی که به صورت آهنربایی روی طرح چاپی قرار گرفته است را برداشته و پس از جایگزینی طرح جدید صفحه پلکسی را روی آن قرار دهید.

نصب لایت باکس مگنتی

نصب لایت باکس مگنتی آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از قلاب های قرار گرفته در لایت باکس همانند تابلو به راحتی امکان پذیر است.
در صورت استفاده صحیح در شرایط استاندارد نور لایت باکس مگنتی تا یکسال مشمول گارانتی بوده و در محل شرکت خانه طراحان سام تعویض می گردد.
ماندگاری چاپ بک لیت طلقی تا 2 سال مشمول ضمانت می گردد.

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام


برچسب‌ها : لایت باکس, ساخت لایت باکس, لایت باکس مگنتی, خانه طراحان سام,

دوشنبه 31 تير 1398 - 17:46
نویسنده : محمدی | بازدید : 964

تابلوهای لایت باکس یا بک لایت سازه هایی هستند که مدیای چاپ را در قالب یک باکس آلومینیوم، پلکسی گلاس، کامپوزیت، چوب و یا .... در معرض نمایش قرار می دهند. لایت باکس های تبلیغاتی بدون روشنایی و یا با روشنایی قابل استفاده و همچنین قابل ساخت در خانه طراحان سام می باشند توصیه ما به شما این است که برای چاپ تابلو تبلیغاتی با کیفیت حتما نکات و رویه‌های طراحی زیر را مطالعه کرده و آن‌ها را در طراحی لایت باکس خود بکار بگیرید.

ابعاد سازه

اولین مرحله در طراحی لایت باکس ، انتخاب سازه یا قالب آن می باشد. قالب خود را در یکی از اندازه‌های زیر طراحی کنید، همچنین برای انجام این کار می‌توانید قالب‌های آماده شده را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید. 

1: اندازه سازه لایت باکس رومیزی(40*30) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(31*21) فایل خود را در اندازه 31×21 طراحی کنید.
2: اندازه سازه لایت باکس ایکس(60*45) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(51*36) فایل خود را در اندازه 51×36 طراحی کنید.
3: اندازه سازه لایت باکس ایکس(90*60) سانتی متر، اندازه فایل چاپی(81*51) فایل خود را در اندازه 81×51 طراحی کنید.
4: اندازه سازه لایت باکس ایکس(120*80) سانتی‌متر، اندازه فایل چاپی(111*71) فایل خود را در اندازه 111×71 طراحی کنید.

وضوح تصویر

 فایل طراحی لایت باکس شما باید حداقل تراکم پیکسلی 120 پیکسل بر اینچ و حداکثر 150 پیکسل بر اینچ داشته باشد.

حالت رنگ

سیستم رنگی شما باید در حالت CMYK باشد تا در چاپ بهترین کیفیت رنگ را شاهد باشید.  

ابعاد بخش شیشه ای

ابعاد ارائه شده برای تابلو در بخش بالا، اندازه نهایی طرح می‌باشد. اما ابعاد محدوه چاپی شما در طول و عرض 9 سانتی‌متر از ابعاد سازه شما کوچکتر است. یعنی از هر طرف به اندازه 4.5 سانتی‌متر.

ناحیه حاشیه

 به‌ بخشی در گوشه‌های لایت باکس می گویند که زمانی که محصول نهایی برش می‌خورد، تصویر و متن مورد نظرتان دست نخورده باقی بماند به این منظور همیشه باید برخی نواحی طرح خود را که ممکن است آسیب ببیند، از عناصر مهم خالی کنید و در عین حال رنگ پس زمینه را از هر طرف تا انتهای فایل ادامه دهید تا پس از برش بخشی از محصول بدون رنگ نباشد.

نکات:

- از قرار دادن حاشیه در کناره‌های کار به دلیل احتمال عدم تقارن خودداری کنید.

- از به کار بردن فونت‌های کوچکتر از 10 پوینت خودداری کنید. 

- برای رنگ خط دور همه نوشته‌ها به ویژه نوشته های کوچکتر از 10 پوینت از یک رنگ استفاده کنید.

فرمت فایل ها

فرمت های مرسوم در چاپ TIFF, PDF, JPEG می باشد که می توانید طراحی لایت باکس خود را در قالب این فرمت ها برای ما ارسال کنید. 

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام


برچسب‌ها : لایت باکس, طراحی لایت باکس, ساخت لایت باکس, چاپ لایت باکس, تابلو لایت باکس,

شنبه 22 تير 1398 - 13:44
قدرت گرفته از نیلوبلاگ